Heinz ogłosił wprowadzenie do Polski swojego pierwszego majonezu z czarnym czosnkiem tuż przed Halloween. Czytaj więcej »
Heinz ogłosił wprowadzenie do Polski swojego pierwszego majonezu z czarnym czosnkiem tuż przed Halloween. Czytaj więcej »
Jeśli prowadzisz intensywny tryb życia, często brakuje Ci czasu na gotowanie lub szukasz pomysłu na smaczną przekąskę w ciągu dnia, mamy dla Ciebie rozwiązanie. Zupki VEGETA Noodles to wszystko, czego potrzeba do przygotowania ciepłego posiłku zawarte w jednym opakowaniu! Nowość w ofercie marki VEGETA dostępna jest w trzech smakach: drobiowym, wołowym oraz warzywnym. Czytaj więcej »
Marka Bols, znana i ceniona na całym świecie, otwiera nowy rozdział w swojej historii, prezentując zupełnie innowacyjny produkt - Bols Marine. To rewolucja w świecie wódek! Marka otwiera świat luksusu, po który każdy może sięgnąć. Czerpiąc inspirację z głęboko zakorzenionych morskich tradycji, Bols Marine wznosi się na wyżyny smaku, otwierając przed nami drzwi do świata,... Czytaj więcej »
Imperial Tobacco Polska S.A., jeden z największych producentów tytoniowych w kraju, wprowadza na polski rynek kolejny produkt nowej generacji o nazwie „blu bar”. To innowacyjne urządzenie z kategorii jednorazowych papierosów elektronicznych. Obecnie ”blu bar” sprzedawany jest m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Czechach, Portugalii i Hiszpanii. Od 2 października br.,... Czytaj więcej »
Po raz kolejny marka OSHEE i studio CD PROJEKT RED realizują wspólny projekt. Po sukcesie napojów OSHEE WIEDŹMIN na rynku debiutuje linia produktów firmowana grą Cyberpunk 2077. Napoje pojawią się w sprzedaży w okolicy premiery dodatku do gry Cyberpunk 2077: Widmo wolności. Czytaj więcej »
Jak jesień, to … owocowa herbatka! Pod takim zdaniem podpisałoby się z pewnością wielu z nas. To właśnie w tym czasie aromatyczne, rozgrzewające napary smakują naprawdę wyjątkowo. A jak wybrać herbatkę najlepszą dla nas i naszych bliskich? Warto sięgnąć po produkty, które swój wspaniały smak i przyjemny aromat zawdzięczają starannie wyselekcjonowanym naturalnym... Czytaj więcej »
To wydarzenie, na które wszyscy fani wyśmienitego smaku czekali! Legendarne polskie marki Soplica i E. Wedel łączą siły, tworząc niezapomnianą edycję limitowaną, która rewolucjonizuje świat alkoholi smakowych. Czytaj więcej »
Eksperci Nespresso rozumieją jak wymagająca bywa nasza codzienność i jak trudno znaleźć w niej choć krótką chwilę dla siebie. W kolekcji KAWA+ proponują wyjątkowe połączenie kawy z ekstraktem z żeń-szenia. To zestawienie nie tylko gwarantuje świetne doznania smakowe, ale ułatwia też codzienne funkcjonowanie. Czytaj więcej »
Marka Tymbark wprowadza nową innowacyjną przekąskę dla wszystkich, którzy cenią sobie pyszny smak deseru i dobry skład bogaty w owoce! Musy Deli&Fruits to przyjemność, którą masz zawsze pod ręką - bez cukru, bez wyrzeczeń, w trzech deserowych smakach. Czytaj więcej »
Ostatnie 50 lat #Palma były niezawodnym wsparciem dla wielu pokoleń, pomagając w tworzeniu wypieków, które cieszyły całe rodziny. Czytaj więcej »
Wzmocnienie odporności na jesień jeszcze nigdy nie było przyjemniejsze. Bracia Sadownicy postanowili wzbogacić kultową już pozycję Tłoczonego jabłka o polskie superfoods, witaminy i minerały. Wszystkie produkty są bez dodatku cukru, bez konserwantów i sztucznych aromatów. U Braci Sadowników, niezmiennie, wszystko wokół jabłek się t(ł)oczy. Czytaj więcej »
W tym sezonie lato, dzięki ikonicznej włoskiej marce Aperol, trwa dłużej niż kiedykolwiek. Aperol wprowadza na rynek limitowaną edycję pięciu niezwykłych etykiet. Przygotujcie się na zapierające dech w piersiach wzory, które dodadzą wyjątkowej kolorystyki ulubionym butelkom Aperol. Teraz każdy moment staje się jeszcze bardziej wyjątkowy! Czytaj więcej »
Wrzesień to czas powrotu dzieci do szkoły, a dla każdego rodzica moment ponownego odnalezienia się w rutynie przyrządzania wczesnych śniadań i pysznych lunchy na wynos. Odpowiednią dietą nie tylko wzmocnimy koncentracje, ale również zbudujemy odporność organizmu. Z uwagi na mniejszą ilość czasu, coraz trudniej jest przygotować posiłki wpisujące się w harmonogram każdego... Czytaj więcej »
We wrześniu, marka Lubella do portfolio makaronów dziecięcych wprowadziła kolejne nowości z licencją „Psiego Patrolu” - Cyferki i Alfabet, które są formami dedykowanymi do zupy. Czytaj więcej »
Marka Beskidzkie dołącza do swojego portfolio zupełnie nowy produkt! Beskidzkie Grulsy to przekąska pszenno-ziemniaczana, która nawiązuje do regionalnej nazwy ziemniaków. Nie jest to chips, nie jest to krakers – to Gruls! Przekąski są idealnie wypieczone i chrupiące, a okrągły kształt zachęca zarówno do chrupania, jak i zabawy. Dostępne są w trzech smakach: ziemniaka z... Czytaj więcej »
Skyr może stanowić niezwykle wartościowy element diety. Ma wysoką zawartość białka – 25 g w butelce 300 g. Ze względu na to jest popularnym produktem u osób, które regularnie trenują i często traktują go do jako pierwszy posiłek po zakończeniu ćwiczeń, aby poprawić regenerację organizmu. Obecnie konsumenci stawiają na wygodę i dostępność produktów w różnych... Czytaj więcej »
HOFELEK to nowość w ofercie SOFIO. Są to wafle w stylu holenderskim w dwóch smakach – z nadzieniem karmelowym oraz z nadzieniem słony karmel. Wafelki pakowane są pojedynczo. Zarówno opakowanie jednostkowe, jak i ekspozycyjny display atrakcyjną kolorystyką z pewnością zwrócą uwagę konsumenta i skuszą do pierwszego zakupu. Zaś smak i jakość wafelka zachęcą do ponownego... Czytaj więcej »
Już wkrótce w witrynach sklepowych zawitają nowe i rozpływające się w ustach smaki. „Dolce Amo” Toffee Eclaires i „Dolce Amo” Cherry to pierwsze praliny z Fabryki Cukierków „Pszczółka”, których delikatny, słodki smak został zamknięty w aksamitnej mlecznej czekoladzie. „Dolce Amo” Toffee Eclaires to wyjątkowo delikatny kremowy smak toffee, który zachwyca... Czytaj więcej »
Zapomnij o zwykłych lizakach i sięgnij po EXTRA FUN! GUM POP to pyszne lizaki z gumą i doskonałe połączenie smaku i zabawy. Dotarcie do środka to dopiero połowa przygody! Sięgnij po paczkę Gum Pop Fruit w soczyście owocowych smakach, które dzieci znają i kochają. Idealne do dzielenia się z przyjaciółmi. Mniaaam! Lizaki GUM POP dostępne są w wielu wyśmienitych smakach i... Czytaj więcej »
E.Wedel przełamuje nudę i wprowadza na rynek nowy subbrand – Wedel Snack, którego idea polega na zaskakującym połączeniu wedlowskiej czekolady z przekąskami, szczególnie uwielbianymi przez młodych. Czytaj więcej »
Płatki Nestlé KitKat® to nowa opcja śniadaniowa pozwalająca na chwilę przerwy z samego rana. Doskonałe połączenie smaku mlecznej czekolady i chrupkości wafelka, zamknięte w zbożowych płatkach. Dostępne w dwóch formatach: 190 g i 350 g i zawierają kakao pozyskiwane ze zrównoważonych źródeł (Oznaczenie Rainforest Alliance i Nestlé Cocoa Plan). Nowe Płatki Nestlé KitKat®... Czytaj więcej »
To nowa odsłona kultowych na polskim rynku słodyczy, która zaskakuje nieoczywistą dla marki formą podania. Wafle zostały oblane po bokach czekoladą Goplana i dostępne są w dwóch ciekawych wariantach – Grześki na krawędzi DARK BROWN (40 g) charakteryzuje intensywny kakaowy smak, natomiast Grześki na krawędzi PEANUT BUTTER (40 g) wyróżnia zawartość kremu o smaku masła... Czytaj więcej »
Mozzarella należy do serów niedojrzewających typu pasta filata. Dzięki temu po zapieczeniu ciągnie się i rumieni. Ser mozzarella marki Mlekpol idealnie pasuje do makaronów, zapiekanek, pizzy i tostów. Użycie na kanapce lub na desce serów poszerzy natomiast możliwości jego zastosowania i pozwoli docenić walory wynikające z prostego składu. Teraz, wychodząc naprzeciw potrzebom... Czytaj więcej »
Schulstad Premium Bistro Burger Bun to nowa bułka do burgera w stylu brioche. Brioche – po polsku brioszka to delikatna, miękka w środku drożdżowa bułka. Aromatyczna, z lekko wyczuwalną słodyczą oraz z błyszczącą, złotobrązową skórką. Bułka do burgera Schulstad Premium Bistro Burger Bun to alternatywa znanego od wielu pokoleń smaku, aromatu i wyglądu bułki typu brioszka w... Czytaj więcej »
Różni się nieco od znanych nam rodzajów tego warzywa. Jej liście układają się w charakterystyczny kształt stożka. Jest delikatna i chrupiąca, ma łagodny słodki smak. Jej ogromną zaletą jest bogactwo możliwości kulinarnych. Wykorzystasz ją do sałatek, surówek, dań na ciepło (pieczoną czy stir-fry) i kiszonek. Jest też bardziej bogata w mikroelementy niż zwykła sałata.... Czytaj więcej »
Marka JemyJemy oferuje cztery zupy kremy: z pomidorów, z pieczarek, z zielonego groszku oraz z dyni, skomponowane ze świeżych warzyw i ziół. To produkty bezmięsne i bezglutenowe, doskonale wpisujące się w bieżące trendy. Gotową zupę wystarczy przelać do naczynia i podgrzać, by otrzymać kompletne danie o wyrazistym smaku. Wygodne opakowania typu doypack oraz proces produkcyjny... Czytaj więcej »
W odpowiedzi na rosnący trend zdrowej żywności COCONAUT® podjął wyzwanie sprostania oczekiwaniom świadomych konsumentów, dla których liczy się nie tylko jakość, ale i skład produktu wprowadzając na rynek napoje kawowe COCOFFEE®. Orzeźwiające, wegańskie produkty powstałe na bazie wody kokosowej COCONAUT® i aksamitnego mleka kokosowego. Nie zawierają glutenu, laktozy i... Czytaj więcej »
Łomża Jasne Pełne to kultowy lager w równie kultowej butelce zwanej przez jej miłośników „bączkiem”. Jej charakterystyczny kształt związany jest z browarem w Łomży od 1968 roku! Znana i doceniana zarówno przez młodsze pokolenie, jak i wytrawnych smakoszy. Do dziś warzona w Łomży, fermentowana w otwartych kadziach, dzięki czemu zawdzięcza swój charakterystyczny smak i... Czytaj więcej »
Iguana – prebiotyczne piwo 0% – początek nowej kategorii piw funkcjonalnych. Zawiera błonnik, 20 aminokwasów, a także napar z ekologicznej morwy białej. Dzięki tym składnikom może wspierać przemianę materii, wpływać na poprawę wydolności organizmu i regenerować po treningu czy wytężonej pracy intelektualnej. Iguana posiada również znak „V”, świadczący o tym, że... Czytaj więcej »
Wprowadzenie nowej etykiety podkreśla górskie pochodzenie wody mineralnej Piwniczanka, łącząc je z tradycją marki – dostępnej od 1968 r., ponadto wpisuje się w trend aktualnych wyzwań dot. minimalizmu. Nowy wizerunek jest hołdem dla dziedzictwa marki, jednocześnie stanowiąc uosobienie jej eleganckiego stylu. Czytaj więcej »
Krzysztof Włodarski, Project Manager w Zespole Projektów...
Wzbogacone o funkcję analizy planogramów, co umożliwia nowy...
Wywiad z Pawłem Majchrzakiem, Dyrektorem Operacyjnym i...
Trzy pytania do Łukasza Śliwińskiego, Marketing Director CEE...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu w Kraft...
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Do 15 grudnia potrwa akcja „Obudź w sobie Królową...
Sieć rozbudowała linię Carrefour Extra, czyli produktów z...
Carrefour przygotował porady dla klientów...
OSHEE od lat angażuje się w działania, które mają...
Od 15 listopada pociąg w barwach Oranżady ...
Limitowana edycja to nie tylko pyszny pomysł na prezent, ale i...
Tropikalny klimat przy świątecznym stole?...
W tym szczególnym, świąteczno - noworocznym czasie...
24 listopada obchodzimy Dzień Buraka...
Prawdziwa proteinowa moc...
Setki produktów w Lidlu...
Kampania obejmuje szeroko zakrojoną emisję spotów...
Tańsze zakupy przedświąteczne...
Akcja marki Lech: Łap chwile, nie nadgodziny...
Iglotex kontynuuje silną kampanię reklamową Pierogów z...